از معجزات امام زمان - جهان در انتظار توست...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهان در انتظار توست...

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

از معجزات امام زمان


                      سلام من این متن رو چند وقت پیش توی یه وبی خوندم گفتم بذارم شما هم بخونید....



ابوراجع حمامی یه مرد شیعه ی مخلصی بود در حله یکی از عاداتش این بود هرروز بلند بلند غاصبین حق علی را به اسم لعن میکرد تو حله حاکمم مرجون نامی بود سنی اونم سنی ناصبی متعصبی که مسندش را یه جوری گذاشته بود که وقتی مینشست پشت به گنبد علی ع باشه خبر دادن بهش تو چجور سنی هستی ابوراجع حمامی هرروز لعن میکنه به اونایی که تو امامشون میدونی هیچ کارشم نداری گفت ابوراجع را دستگیر کنید گرفتند بیچاره را  ابوراجع را گرفتند زبانشو سوراخ کردند دماغشو شکافتند گنج ریسمانی تو دماغش انداختند کشون کشون تو شهره حله او را تابوندن اینقدر لگد زدن به سر و صورت و بدنش تمام استخوانای بدنش خورد شد فکشو شکستن سر تا پا غرق به خون دیگه داشت میمرد اقواماش شیعه ها اومدن التماس کردن بابا داره میمیره دیگه نزنیدش ببریمش تو خونه مون بمیره لششو برداشتن آووردن تو خونه انداختن تو یه اطاقی درو بستن بچه هاش که مردنشو نبینن فرداببرن دفنش کنن هوا تاریک شد و اینا از شدت گریه و خستگی خوابشون برد فردا صبح اومدن جنازشو بردارن وقتی دره اطاقشو باز کردن دیدن یه بویه عطری از اطاقش به مشام میرسه وقتی نگاه کردن دیدن ابوراجع صحیح و سالم غرق نور رو سجاده  نشسته داره نماز صبحشو میخونه رفتن نگاه کردن دیدن محاسنشم سالمه دندوناش سالمه فکش سالمه بدن صحیح و سالم از دیروزش خوشگل تر شده جوون شده ابوراجع تویی گفت بله ابوراجع چی شد تو که داشتی میمردی  گفت شما که رفتید دیگه امیدم ازهمه جا قطع شد زبون که نداشتم حرف بزنم چشم که نداشتم جایی را ببینم اما دلم میتونه حرف بزنه بی اختیار اشک میاد با خونه صورتم آغشته میشه و مخلوط با زبون دلم شروع کردم با امام زمان حرف زدن گفت همین طور که تو بستر افتاده بودم با بدنه غرق به خون همش فکر میکردم دیگه شیعه ها تو حله نمیتونن سر بلند کنن سنی ها اینقده عزیز شدن یا صاحب الزمان من که نگفتم آدم خوبی بودم یا صاحب الزمان من که نگفتم وظیفمو در مقابل شما انجام دادم یا امام زمان به جانه خودت قسم اگه من بمیرم دیگه شیعیان شما تو این شهر نمیتونن سر بلند کنن یا صاحب الزمان به خاطر بابات علی یه نگاه به من کن یا امام زمان به خاطر مادرت زهرا یه نگاه به من کن همین طور که داشتم گریه میکردم یوقت دیدم دره اطاق باز شد آقا یکی از اسمای شما حرمه یعنی هرکی گرفتار بشه شما را صدا بزنه به دادش میرسی آقا به دادم برس یوقت دیدم دره اطاق باز شد و خورشیدی وارد اطاق شد ابوراجع چرا گریه میکنی ابوراجع خیال میکنی ما نمیبینیم مصیبات شما را فرمود پاشو ابوراجع سالمی ابوراجع تا پا شدممیتونم حرکت کنم چشمام همه جا را میبینه هرچی دویدم طرفش دیدم کسی نیست

التماس دعا 

 

400)width=400;">

 

 



  • کلمات کلیدی : معجزات امام زمان(عج)
  • نوشته شده توسط منتظر در چهارشنبه 88/6/4 و ساعت 2:19 عصر | منتظران منتظرند()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    درباره خودم
    جهان در انتظار توست...
    منتظر
    هر که شد محرم دل در حرم یار بماند/ وانکه این کار ندانست در انکار بماند/ اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن/ شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند/ امیدوارم تو این وبلاگ بهتون خوش بگذره در ضمن اگه انتقادی داشتید حتما تو قسمت نظرات بهم بگید.ممنون ..::از عمق نا پیدای مظلومیت ما،صدایی آمدنت را وعده می داد. صدا را ،عدل خداوندی صلابت می بخشید و مهر ربانی گرما می داد. و ما هرچه استقامت،از این صدا گرفتیم و هرچه تحمل از این نوا در یافتیم . در زیر سهمگین ترین پنجه های شکنجه تاب می آوردیم که شکنج زلف تو را می دیدیم.در کشاکش تازیانه ها وچکاچک شمشیر ها ،برق نگاه تو تابمان می داد و صدای گامهای آمدنت توانمان می بخشید ::..

    لینک به وبلاگ

    منوی اصلی
     RSS 
     Atom 
    صفحه نخست
    پست الکترونیک
    صفحه ی مشخصات
    خانگی سازی
    ذخیره کردن صفحه
    اضافه به علاقه مندیها
    دسته بندی یادداشت ها

    نوشته های پیشین

    آمار وبلاگ
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 7
    مجموع بازدیدها : 205400
    لینک دوستان
    عاشق آسمونی
    بندیر
    فانوسهای خاموش
    BABAK 1992
    یادداشتها و برداشتها
    yazd blog
    نور
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    دوزخیان زمین
    ESPERANCE
    دانلود ، ترفند ، برنامه ، بازِِی ، آهنگ ، کلیپ ، عکس ، اس ام اس
    عاشق امام زمان
    انا مجنون الحسین
    سونگ ایل گوک
    یا زهرا (س) مدد
    یا زهرا(س)
    همیشه دلتنگ
    دنیای واقعی
    نیار یعنی آرزو
    خدا
    عاشقان میگویند
    محسن
    نانو(میترا)
    نـو ر و ز
    آموزش عربی
    ادبستان
    طنز (گری الدمن)
    شقایق و زهرا
    اسکله تنهایی
    دفتر خاطرات یک عاشق فراموش شده
    من وتو سایه ایم
    نجوم
    پسرک عاشق
    حسین تهی
    حسین تهی (2)
    ناهید
    آموزش عربی(مهساوپریسا)
    گوگولی
    پروانه و مرضیه
    ترفند.دانلود.جوک...
    مدرسه فرزانگان زینب
    شیطون بلاهای مثبت
    بهار خانوووووووم(البته من تو خانومیش شک دارم!!!!!!!!)
    چشمان گریان
    یکتا
    ღ♥ღمروارید های کره جنوبیღ♥ღ
    دختری به نام ....سوسانو
    دنیای بزرگ 14تا18 ساله ها
    بهترین ها
    کتاب خور کوچک
    ناناخانوووووووووم!!!

    لوگوی دوستان



















































    خبر نامه
     
    وضعیت من در یاهو
    ParsiBlog.comپیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ فارسی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس