کرم افشانی - جهان در انتظار توست...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهان در انتظار توست...

خانه |صفحه ی مشخصات | پست الکترونیک

راه های کرم افشانی

آیا می خواهید اوقات فراغتتان به شادترین صورت ممکن پر شود؟ آیا نگران این هستید که نمی توانید وقتتان را به خوبی هدر دهید؟ آیا نمی توانید کرمهایتان را بیفشانید؟ برای رفع مشکلات خود به ما مراجعه کنید.

افشاندن کرم یا به عبارتی مردم آزاری، از جمله فعالیتهایی است که موجب می شود تا اوقات فراغت به شادترین صورت ممکن پر شود. هم اینک به برخی از روشهای کرم افشانی می پردازیم.

?- نحوه ی برخورد با بچه ها: موقعیتهای زیر را مجسم کنید:

الف) بچه ای خوشحال و شادمان در حالیکه کاغذی حاوی x نقاشی در دست دارد، چست و چابک نرم و نازک، به سمت شما رهسپار شده است. لبخند ملیحی بر چهره دارد و نیشش تا بناگوش گشوده است. در این هنگام به شما می رسد و ورقه را در مقابل چشمان شما ـ که برق شیطانی در آن از دوردستها نمایان است ـ می گیرد و از اعماق ته خود می گوید: " آجی/داداسی، نگاسیم گسنگه؟ " ابتدا شما با تمام وجود و تمام اعضا و جوارح خود به زیر خنده می زنید و سپس با لطافت تمام یک عدد پس کله ای چسبان (قبلش دودانه تف را با دقت به کف دستان خود فتانده و با دقتی بیشتر از قبل آنها را به هم مالش می دهید.) نثار کودک خجسته کرده و می فرمایید: " خاک تو سر خرت کنن بچه. این چیه تو کشیدی؟ آخه تو به اینم می گی نقاشی؟ تو هیچ پخی نمی شی. معلم مرده شور برده تون چی بهت یاد داده؟ " و بعد که به چهره ی آن طفل افسرده ی ناامید معصوم می نگرید،خطاب به خویش می گویید: " ایول، دمم گرم. من این کاره بودم و خودم نمی دونستم؟ "

ب) به یاد بسپارید هردم که شکلاتی را تناول می کنید، زباله ی آن را در جیب خود بگذارید و زمانیکه طفلی خردسال و خرسند را مشاهده می کنید، با خنده ای شیطانی به او بنگرید، دست در جیب خویشتن کرده و دانه ای از زباله های یاد شده را به بیرون هدایت کرده و انحنایی به کمر مبارک بخشیده و دولا شده و سنگ گرانی را از داخل باغکی برداشته و درون زباله ی شکلات بچپانید. طفل را با اشارتی به نزد خود فراخوانید و درحالیکه او را می نوازانید، شکلات تصنعی را با محبت بسیار در دست او بگذارید و به او بگویید: " بیا کوچولو شوکولات بخور. " و از اینکه کودکی را خرسندانده اید، شادمان شوید و سریعا از آن محل بگرخید.

?- نحوی ی استفاده از تلفن:

الف) گوشی تیلیف و وردارید و با انگوشت شصت مبارک یه شماره ای رو الله وردی بگیرید. دست بندازید تو ظرف میوه یه خیار مشتی سالادی وردارید. وقتی یه از همه جا بی خبر تیلیف و جواب داد خرت خرت و قرچ قرچ کار خیاره رو یه سره کنید. هرچی یارو فحش بارتون کرد یه بفرما بزنید بگید: " بفرما خیار. " بعد اگه بازم فحش داد، برید یه هندونه ی آبدار بیارید، قاچ کنید، با هرچی سروصدا تو بدنتون وجود داره، هندونه رو بخورید. خلاصه هیچ رقمه کم نیارید و هی ویتامین به بدنتون اضافه کنید.

ب) همیشه تیلیف دستی تون و رو ??? دایورت کنید. این جوری یه ملت و اسگل می کنید.

?- نحوه ی خرید کردن :

الف) وقتی هوس میوه می کنید، برید تو مغازه ی معاملات ملکی بگید: " آقا بی زحمت ? کیلو خیار واسمون بکش " یا وقتی می خواید گوشت بخرید برید تو داروخونه بگید: " آقا راسته ی گوسفند دارید؟ " یا وقتی گرمتونه برید تو کافی نتی آب هویجی، زرشکی، چیزی سفارش بدید.

ب) وقتی می رید تو یه مغازه همیشه به اندازه ی کافی پول خورد همراهتون باشه. (?تومنی، ??تومنی، ??تومنی...) تا اونجا که امکان داره از پول خورداتون استفاده کنید و اسکناساتونو نگه دارید. مثلا اگه می خواید لباس بخرید از همون پول خورداتون استفاده کنید. خودتون ?الی ?بار بشمرید بعد بدید به فروشنده هی بگید بشمر. هرچی فروشنده ی بخت برگشته گفت شمردن نمی خواد درسته... شما هی سرتق بازی درآرید که نه حتما باید بشمری. بادتون باشه هیچ وقت نباید به کسی بدهکار باشن.

ج) شیک ترین لباساتون و بپوشید و وارد یه ساندویچی بشید. به اندازه ی ?روزتون غذا سفارش بدید و بگید که یه کاری دارید. می رید کارتون و انجام می دید و زود برمی گردید. نکته ی اصلی این قسمت اینه که شما دیگه هیچ وقت به اون مغازه برنمی گردید.

4- نحوه ی رفتارکردن کلاس درس:

الف) فرض کنید در یک روز بهاری که راراسته آدم خواب آلوده، سر کلاس نشستید و دارید چرت می زنید. یه نفر هم به اسم معلم که خیلی هم آدم خجسته ایه، داره با صدای یکنواختش، که مثه ویزویز مگس میره رو نروه آدم، واستون درس توضیح میده. هرازچندگاهی به یکی از بچه ها تشر می زنه که چرت نزن و از اون جایی که شما خیلی آدم خوش شانسی هستید، هیچ وقت این تشر نصیبتون نمی شه. یک دفه یه خوشحالی تو خودتون حس می کنید، چراکه معلم میگه: "وقت آزاده." شما که از خوشحالی تو پوستتون وول وول می زنید، تصمیم می گیریدکه خوشحالیه بچه ها رو نابود کنید. می گید: "خانوم/ آقا اجازه، من درسو متوجه نشدم میشه یه بار دیگه توضیح بدین؟" بعد یه نگاه شیطانی به بچه ها که دلشون می خواد شما رو جر بدن میندازید. معلمم که اصولا آدمه با وجدانیه!!! بلند میشه تا درسو دوباره توضیح بده. شمام بی توجه به دری وری های رفقا به چرت زدن ادامه میدین.

ب) سر کلاس یه دفه ای ویرتون می گیره که حرص دربیارین. چه کسی بهتر از معلم؟ معلم بخت برگشته ی از همه جا بی خبر داره درسشو میده ها، ولی ویر شما ول کن نیس. بلند می شین می گین: "خانوم/ آقا اجازه؟" معلم می گه: "جانم؟" ( چیه زرتو بزن. مثه دمپایی می پری وسط حرف آدم!) شما: "اونجای شلوارتون گچی شده." و به حساس ترین عضوی که یه فرد می تونه تو بدنش داشته باشه، اشاره می کنید. در این حالت دوتا موقعیت پیش میاد: یا معلمتون باجنبه س و گچارو پاک می کنه و از شادی بچه ها خوشحال میشه!!! یا با اردنگی از کلاس پرتتون می کنه بیرون. البته همه می دونید که موقعیت دوم خیلی نادره!و بیشتر معلما روش اول رو عملی می کنن!!!

ج) موقعیت قبل رو جور دیگه ای هم می تونید انجام بدید. اینکه وقتی سرکلاس حوصله تون سررفت زل بزنید به زیپ شلوار معلمتون ( مخصوص آقایون ) یا به آخرین دکمه ی مانتوش( اینم مخصوص خانم ها ). انقد نگاه کنید که معلمه به خودش شک کنه و هی امتحان کنه که مطمئن بشه زیپ شلوارش باز نیست.

5- نحوه ی استفاده ی از زنگ تفریح به صورت بهینه:

الف) وقتی همه ی بروبچ جمعن، ولو شدید رو زمین دارید می گید و می خندید. یه دفه به یکی از رفقا بگین: "وای کفش تو چه خوشگله." طرف با چشمای ورقلمبیده داره شمارو نگاه می کنه که می گین: "بذار ببینم." وقتی پاشو آورد جلو بندای کفششو باز می کنید و اصلا به التماساش توجهی نمی کنید. مطمئن باشید هیچ کاری از دستش بر نمیاد. چون سایر رفقای که همه رقمه پایه ن دستاشو گرفتن.کفششو که درآوردید پرتش کنید اونور حیاط. سعی کنید طوری پرت کنید که حتما بخوره تو سر یه نفر و ترجیحا اون یه نفر ناظم خجسته تون باشه که داره تو حیاط قدم می زنه انگار بازار شانزلیزه س . یادتون باشه که نشونه گیریه یه کرم افشان واقعی حرف نداره.

ب) یه روز که تو زنگ تفریح دور همید? یه بازی جدید اختراع کنید. مثلا به صف وایستید و بگید هرکی بتونه تفشو دورتر پرت کنه. بعد شروع کنید به تف کردن. البته قبلش مطمئن بشید که چند نفر از بچه ها دارن از جلوتون رد می شن. بعد که عملیات انجام شد? با سرعت نور فرار کنید.

?- نحوه ی رفتاردر مهمانی:

الف) مسلما تو هر مهمونی ای اولین چیزی که براتون میارن چاییه. اگه بدونید چایی چه خواصی داره بیشتر از آدما بهش احترام میذارید. یادتون باشه خاصیت چایی شور خیلی بیشتر از خاصیت چاییه شیرینه. پس چون شما اصولا آدم مهربونی هستید و به طور اتفاقی به فردی که بغل دستتون نشسته خیلی علاقه دارید? بهش کمک کنید تا چاییه با خواص زیاد نوشه جان کنه. نمک که تو هر مهمونی ای پیدا میشه? مگه نه؟!!!...

ب) مطمئن باشید هرجا برید مهمونی بعد از چایی (با خواص فوق) براتون میوه میارن. صابخونه ی بیچاره فکر می کنه شما آدم حسابی اید و ظرف میوه رو که خیلی هم سنگین به نظر می رسه? میاره می گیره جلوی شما. فراموش نکنید که همیشه میوه های زیری خوشمزه ترن. چون صابخونه اونا رو برای خودش قایم کرده که بعد از رفتن مهمونا حسابشونو برسه. ولی شما که این نکته رو می دونید? رودست نمی خورید. زیری ترین میوه ی ممکن متعلق به شماست.

ج) یادتون باشه که شما واسه کارای تکراری نباید انرژی صرف کنید. پس می تونید از قندی که میذارید تو دهنتون و خیس میشه? برای خیس کردنه قندای دیگه استفاده کنید. شعارکرم افشان ها اینه: "صرفه جویی در مصرف وقت طلاست!!!" پس قنده خیس شده تونو که خیلی ام خوشگل شده دوباره برگردونید به قندون...

د) مسلما بعد از اون همه چایی و میوه خوردن? نیاز پیدا می کنید که اونا رو دفع کنید. سس خورا از این یکی هم غفلت نکردن. وقتی می رید دستشویی که می دونید باید چی کار کنید. مهم وقتیه که می خواید از دستشویی خارج شید. شلنگ آب رو بردارید و دمپایی های دستشویی رو پره آب کنید. فقط یادتون نره شیر آب رو ببندید? آخه آب مایعه حیاطه!

ه) احتمالا هر صابخونه ای یه بچه ی خوشحالی هم داره و از اون جایی که همه ی بچه ها علاقه ی شدیدی به نقاشی کشیدن دارن? به قسمت الف مورد اول مراجعه کنید...

?- نحوه ی رفتارتو کوچه و خیابون:

الف) این روزها افراد عشقولانه تو کوچه و خیابون زیاد شدن. شمام تا یه جفتشو می بینین یه حسی بهتون میگه از اینا یاد بگیر. شمام مجبور می شید از اونا یاد بگیرید! پس می رید جلوشون وای میستید و بر و بر نگاشون می کنید. درسته که در وهله ی اول اونا صحبتشونو متوقف می کنن و به شما نگاه می کنن. اما شما که کم نمیارید. انقد نگاشون کنید که فکر کنن شما دیوونه اید و به صحبتشون ادامه بدن. شمام همین جوری یاد بگیرین واسه آینده تونم خوبه...

ب) هر ماشینی که تو خیابون می بینید امتحان کنید ببینید دزدگیر داره یا نه. چه جوری؟ یه لگد محکم بخوابونید تو گوش لاستیکه صداش درمیاد. یادتون باشه بعضی ماشینا دزدگیر دارن بعضیاشون ندارن. پس شما باید همه رو امتحان کنید.

ج) امیدوارم تو دهاتتون از این ماشینایی که آرمش بالاس دیده باشین. مثه بنز. آرم این ماشینا جون میده واسه لگد زدن بهش. شما می خواید مقاومت آرم ماشین رو بسنجید. پس یه لگد بهش بزنید ببینید چه اتفاقی می افته. البته قبلش مطمئن بشید که دزدگیر نداشته باشه.( رجوع شود به مورد قبل)

د) دارید وسط بزرگراه رانندگی می کنید. به هر ماشینی می رسید اشاره کنید بگید"در بازه" یا "خانوم چادرتون لای در مونده." بعدش وقته اینه که با سرعت نور فرار کنید.

ه) بزرگراهی که در بالا بهش اشاره کردیم? مسلما در انتها به یه عوارضی ختم میشه. کجا از اینجا بهتر برای خرد کردن تراولاتون؟!!! شکی نیست که شما فرد متمولی هستید و از تراول ???هزارتومنی کمتر تو جیبتون پیدا نمی شه. پس خردش کنید

الهی درد بی درمنو بگیری اگه نظر ندادی،بری زیر الاغ بمیری!

http://maryame-abi.blogfa.com/



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط منتظر در چهارشنبه 86/12/29 و ساعت 3:43 عصر | منتظران منتظرند()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    درباره خودم
    جهان در انتظار توست...
    منتظر
    هر که شد محرم دل در حرم یار بماند/ وانکه این کار ندانست در انکار بماند/ اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن/ شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند/ امیدوارم تو این وبلاگ بهتون خوش بگذره در ضمن اگه انتقادی داشتید حتما تو قسمت نظرات بهم بگید.ممنون ..::از عمق نا پیدای مظلومیت ما،صدایی آمدنت را وعده می داد. صدا را ،عدل خداوندی صلابت می بخشید و مهر ربانی گرما می داد. و ما هرچه استقامت،از این صدا گرفتیم و هرچه تحمل از این نوا در یافتیم . در زیر سهمگین ترین پنجه های شکنجه تاب می آوردیم که شکنج زلف تو را می دیدیم.در کشاکش تازیانه ها وچکاچک شمشیر ها ،برق نگاه تو تابمان می داد و صدای گامهای آمدنت توانمان می بخشید ::..

    لینک به وبلاگ

    منوی اصلی
     RSS 
     Atom 
    صفحه نخست
    پست الکترونیک
    صفحه ی مشخصات
    خانگی سازی
    ذخیره کردن صفحه
    اضافه به علاقه مندیها
    دسته بندی یادداشت ها

    نوشته های پیشین

    آمار وبلاگ
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 12
    مجموع بازدیدها : 205627
    لینک دوستان
    عاشق آسمونی
    بندیر
    فانوسهای خاموش
    BABAK 1992
    یادداشتها و برداشتها
    yazd blog
    نور
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    دوزخیان زمین
    ESPERANCE
    دانلود ، ترفند ، برنامه ، بازِِی ، آهنگ ، کلیپ ، عکس ، اس ام اس
    عاشق امام زمان
    انا مجنون الحسین
    سونگ ایل گوک
    یا زهرا (س) مدد
    یا زهرا(س)
    همیشه دلتنگ
    دنیای واقعی
    نیار یعنی آرزو
    خدا
    عاشقان میگویند
    محسن
    نانو(میترا)
    نـو ر و ز
    آموزش عربی
    ادبستان
    طنز (گری الدمن)
    شقایق و زهرا
    اسکله تنهایی
    دفتر خاطرات یک عاشق فراموش شده
    من وتو سایه ایم
    نجوم
    پسرک عاشق
    حسین تهی
    حسین تهی (2)
    ناهید
    آموزش عربی(مهساوپریسا)
    گوگولی
    پروانه و مرضیه
    ترفند.دانلود.جوک...
    مدرسه فرزانگان زینب
    شیطون بلاهای مثبت
    بهار خانوووووووم(البته من تو خانومیش شک دارم!!!!!!!!)
    چشمان گریان
    یکتا
    ღ♥ღمروارید های کره جنوبیღ♥ღ
    دختری به نام ....سوسانو
    دنیای بزرگ 14تا18 ساله ها
    بهترین ها
    کتاب خور کوچک
    ناناخانوووووووووم!!!

    لوگوی دوستان



















































    خبر نامه
     
    وضعیت من در یاهو
    ParsiBlog.comپیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ فارسی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس